Victorias och Daniels smekmånad - jag var där i maj!

Enligt DN.se ska paret åka till Söderhavet och till ön Tahiti! Gissa vem som har varit där? Jo jag!!! Kan berätta att det är ett helt underbart ställe och där skulle jag verkligen vilja gifta mig! De har en väldigt tur att dem valde just Tahiti, helt underbart att ha smekmånad eller varför inte ett bröllop?

Här är en länk om smekmånaden, Nyhetskanalen.se har svaret!
http://www.nyhetskanalen.se/1.1688929/2010/06/22/brollopsresa_gick_till_soderhavet
Som sagt så har jag varit på samma ställe som brudparet ska till! Otroligt att dem valde samma ställe som vi åkte till, min familj den 11 maj! Vi var dem första på 2 år som var på Tahiti, dem hade aldrig stött på några svenskar, dem visste knappt vart Sverige låg, helt otroligt att dem inte vet det!? Så nu blir kronprinsessan Victoria och prins Daniel andra paret från Sverige som kommer till Tahiti på 2 år.
Kronprinsessan Victoria och prins Daniel firar sin smekmånad i Franska Polynesien. Foto: Scanpix
Ett underbart ställe! Kommer lägga in lite bilder från vår resa, vid ett annat tillfälle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0