This is it!

Sitter och kollar på This is it på 3an, slå på om ni inte ser på det! Grymt bra! Förlåt för jag skriver inlägg så sent nu denna helgen, har varit på olika saker hela dagarna! Imorgon börjar jag jobba och då kommer inläggen efter 6 ungefär, så ni får bara hålla ut! ;)

Imorgon tar jag flyger hem vid 7 ungefär och sedan tar jag bussen till jobbet, kommer lite sen pga flyget. Skulle börjat vid 8 men kommer vid halv 11, haha. Aja, men får jobba som satan för att ta igen det! Ni som undrar vart jag ska jobba dessa 4 veckor framöver kommer få reda på det imorgon när jag kommer hem. Men jag kan sammanfatta lite kort. Jag ska jobba på vårdcentralen i Lyckeby som ligger lite utanför Karlskrona. Kommer ha min arbetstider mellan ca 8-16.30. Mer information kommer jag skrica imorgon när jag kommer hem.

Detta blir nog det sista inlägget innan jag kommer hem från Stockholm och jobbet.(Kanske hinner ett innan jag somnar)

Hörs imorgon eller sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0