Sjukling..



Ser inte normal ut i mitt ansikte.. Har inget smink och helt borta i mitt ansikte, haha. Ska snart ta en dusch och fräsha till mig lite. Imorgon blir det nog jobbet, mår MYCKET bättre nu än igår och imorse.. Igår hade jag feber, ont i halsen och väldigt förskyld. Tydligen var jag allergisk också, eller jag vet inte. Förkyld som satan och mitt öga svullnade upp och började klia. Idag mår jag mycket bättre och ska förmodligen jobba imorgon, känns som jag behöver arbeta lite och skaffa pengar! Somsagt ska jag ta en dusch nu och sedan blir det en film och mysa bort min onda förkylning och febern!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jobbigt att va sjuk :(

2010-06-22 @ 10:07:46
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0