Myser i min säng!

Sitter i min säng och snackar med min underbara Linnea! Jag saknar henne så mycket, tänker tillbaka på våra minnen när vi precis träffades, lövmarknaden, hällevik och massa annat skoj som vi har gjorrt den tiden vi har varit vänner! Hon är inte bra utan hon är helt perfekt, bättre vän än henne finns nog inte faktiskt! Jag är så himla glad att jag har träffat denna flicka, utan henne hade jag inte varit den jag är idag! Kan snacka med henne om precis allting och hon lyssnar verkligen på det jag säger och försöker verkligen få en att må bra! Jag älskar henne precis som hon är och det kommer jag alltid att göra, det finns inget i hela universum som gör att jag ändrar det beslutet!


Gumman, jag älskar dig verkligen riktigt mycket! Utan dig hade jag inte varit den jag är idag, du gör allt så mycket bättre! Tack för du finns här för mig när jag behöver dig! Det är därför jag verkligen älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0