Förlåt för ingen uppdatering!

Har kommit hem så sent från jobbet varje dag och haft mycket att göra efter när jag har kommit hem, det är därför jag inte kunnat skriva så mycket! Har snart varit hemma i 7 timmar, har fixat lite lekar och priser för imorgon är det ju midsommar! Jag har ordnat lekar tillsammans med Leia, blir tipsrunda och lite annat smått och gott! Åker till Tving imorgon vid 11 tiden, ska vara där på midsommar, det blir lekar, mat, umgås och mest mysa runt i lilla Tving!
Vad ska ni göra på midsommar? Händer det något roligt för er?
Nu ska jag sova tror jag, blir en lång natt imorgon. Tror jag hinner uppdatera innan jag åker imorgon, annars får ni ha en riktigt mysig midsommar med massa sol, tårta, god mat och massa dans runt midsommarstången!
Glad midsommar från mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0