I sommarstugan!

Sitter nu i sommarstugan på Stavsnäs, Stockholm. Har inte uppdaterat innan så mycket, och det har inte berott på att jag skiter i att blogga utan att jag har haft fullt upp och dt har blivit så sent när jag ska blogga, så har varit så himla trött. Snart ska vi in till Stockholm City och shoppa loss lite, ska även köpa min systemkamera idag (förhoppningsvis). Mina pengar kom in på en chek istället för på mitt konto.. Gud vad sur jag är nu, jag som hade förväntat mig att jag skulle få dem på kontot och inte hem i brevlådan 60 mil härifrån.. Men min mamma är så snäll så jag kan nog låna pengar av henne tills vi kommer hem och jag har löst ut cheken! 



Lägger ut lite bilder ikväll när jag kommer hem från vår sommarfest i tisdags.
Hörs sen när jag är hemma från shoppingen!
Ha en bra dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0