God natt!

Ligger nu i sängen för att jag ska snart släcka ner min lampa! Kom hem från Malins avskedsfest för en timme sedan, gud vad jag kommer sakna denna söta flicka! Hon är helt underbar! Men ska släcka nu faktiskt, ska upp tidigt imorgon för att bege mig till sommarstugan i Stockholm igen. Mamma är redan där uppe så jag och mina systrar ska åka med mormor och morfar, vi får se när bilen rullar hemifrån, man kan aldrig vara säker när man åker med dem vilken tid bilen ska gå... Iallafall så stannar jag i Stockholm en vecka, men självklart har jag med mig datorn och internet så jag kommer även blogga däruppe! Ska inhandla en ny systemkamera för mina jobbarpengar! Det ska bli en ny Canon Eos 550D, med 18 megapixelskamera och massa annat som jag inte orkar rabbla upp nu. Lägger upp en bild nedan som ni kanske ser! Nu ska jag sova, hörs imorgon när jag är framme i Stockholm! (Kommer därför inte blogga från bilen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0