GOD JUL PÅ ER!

Har nyss öppnat nästan alla julklappar och är super nöjd! Jag fick bla inredningsgrejer, kläder, photoshop som jag hade önskat mig, annats smått som kommer upp på bloggen sen! Nu kan jag äntligen redigera mina bilder så nu blir det fläkt och fart på bloggen med massa nya grejer! Min pappa är så söt, han hade köpt en tröja till mig som jag verkligen ville ha men problemet var den att jag hade samma färg som han hade köpt, och jag ville ha svart. Men han trodde verkligen jag ville ha denna så han köpte den, haha så himla söt är han! Men jag är inte ännu klar med mina julklappar från pappas sida. Åker till pappa på söndag igen och då ska vi ha en lill julafton med familjen, så då blir det säkert ännu fler julklappar som jag vill ha, är så glaaad! :D 

Nu ska jag käka julmat, hör av mig sen! Ha en toppen kväll alla läsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0